Veškeré poskytované služby nabízíme individuálně podle Vašich potřeb
A) Kompletní balíček
- Vzdálená podpora a zpracování požadavků v pracovních dnech v době od 8 – 16.30 hodin
- Osobní přítomnost v sídle společnosti 2x týdně po dobu 4 hodin
- Zajištění komunikačních kanálů pro koncové uživatele (email, telefon…)
- Technická podpora koncovým uživatelům s nastavením a provozem mobilních zařízení (osobně i vzdáleně)
- Dodání a předávky HW koncovým uživatelům s možností doručení na jednotlivé pobočky
- Zajištění oprav zařízení, včetně možnosti zápůjček po dobu oprav
- Zajištění a zpracování požadavků směrem k mobilnímu operátoru, jakožto poskytovateli služeb (služba kontaktní osoby)
- Zpracování podkladů pro fakturaci v požadovaných formátech
- Zpracování reportů a přehledů, včetně evidence zařízení
- Pro VIP uživatele možnost rozšíření doby zpracování i na víkendy a státní svátky
- Možnost zpracování požadavků uživatelů na různé benefitní Telco programy
- Garance zpracování požadavků dle sjednaných SLA
B) Základní balíček
- Vzdálená podpora a zpracování požadavků v pracovních dnech v době od 8 – 16.30 hodin
- Osobní přítomnost v sídle společnosti dle individuální potřeby, nejvýše 5x za kalendářní měsíc
- Dodání HW do sídla společnosti
- Zajištění oprav zařízení
- Zajištění a zpracování požadavků směrem k mobilnímu operátoru, jakožto poskytovateli služeb (služba kontaktní osoby)
- Garance zpracování požadavků dle sjednaných SLA